Zapytanie ofertowe na "Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń"
GMINA OJRZEŃ
ul. Ciechanowska 27 06-456 Ojrzeń
NIP 566-187-43-65 Ojrzeń, dnia 24.09.2024 r.
ZPU.271.11.2024
Zapytanie ofertowe na „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń”
w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartośćjest niższa od 130 000 zł
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Ojrzeń ul. Ciechanowska 27 06-456 Ojrzeń
NIP 5661874365
REGON 130378338
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń, opracowania ekofizjograficznego i prognozy oddziaływania na środowisko.
- Określenie przedmiotu zamówienia:
1) sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń, opracowania ekofizjograficznego i prognozy oddziaływania na środowisko, 2) projekt "konany będzie:
- zgodnie z zapisami uchwały nr 11/8/24 Rady Gminy Ojrzeń z dnia 13 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Ojrzeń, która stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
- z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
- Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz wymagania dotyczące opracowania określa projekt umowy stanowiący załącmik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji zamówienia.
- Granice opracowania: Gmina Ojrzeń w granicach administracyjnych gminy (powierzchnia objęta planem to ok. 12 300 ha).
- Teren objęty przedmiotem zamówienia: Gmina Ojrzeń w granicach administracyjnych gminy.
- Wgląd do aktualnego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ojrzeń, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, itd. dostępny jest w Systemie Informacji Przestrzennej na stronie internetowej pod adresem: ojrzen.e-mapa.net
- Oznaczenie według kodów CPV: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego. 111. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Wykonawca przedstawia na formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) cenę netto oraz cenę brutto za "konanie zamówienia.
- Do oferty Wykonawca załącza wykaz "konanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte "konanie.
- Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby do tego uprawnione.
5. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
- Termin wykonania zamówienia:
- Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Terminy dla poszczególnych etapów realizacji zamówienia zostały określone w „Harmonogamie rzeczowo- finansowym realizacji przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
- Kryteria wyboru oferty:
l . Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi k.ryteriami:
- cena — waga 60
- doświadczenie Głównego Projektanta — waga 40
2. Opis sposobu oceny ofert:
- Ocenie będą podlegały tylko oferty nieodrzucone.
- Ocena w kryterium Cena (C) zostanie dokonana poprzez przymanie punktów obliczonych wg wzoru:
C = (Cmin / Cb) x 60 gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena w badanej ofercie
- Doświadczenie Głównego Projektanta (D), skierowanego przez wykonawcę do sporządzenia planu, posiadającego wymagane uprawnienia i doświadczenie, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu, zostanie ocenione na podstawie informacji podanych w ofercie, poprzez przyznanie punktów na podstawie:
- ilości miejscowych planów zagospodarowania przesfrzennego (dl), które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa, opracowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przez Głównego Projektanta, w następującej wysokości:
|
Liczba opracowanych mpzp |
Punktacja |
|
|
3 |
10 |
|
4 |
15 |
||
5 i więcej |
20 |
||
Za datę opracowania planu przyjmuje się dzień jego publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa.
- ilości studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub zrniany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (d2), w następującej wysokości:
Liczba opracowanych SUIKZP |
Punktacja |
2 |
10 |
3 |
15 |
4 i więcej |
20 |
- Ocena w kryterium Doświadczenie Głównego Projektanta (D) wg wzoru: D=dl + d2.
- Łącma liczba punktów zostanie obliczona jako suma: C + D;
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w celu udziału w postępowaniu:
- Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję Głównego Projektanta przy sporządzaniu planu objętego zamówieniem, posiadającą wymagane uprawnienia, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu:
- co najmniej dwóch studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przesfrzennego gminy lub mniany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przesfrzennego, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym, przy czym za datę opracowania planu przyjmuje się dzień jego publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa.
VII. Termin i sposób składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 30 września 2024 roku do godz. 10.00 w sposób:
- e-mail na adres sekretariat@ojrzen.pl,
- osobiście na Sekretariat w Urzędzie Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, - za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
Koperty winny być opatrzone napisem: „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń”
2.0twarcie ofert nastąpi w dniu: 30 września 2024 roku do godz. 10.30
- Złożenie w postępowaniu oferty nie jest wiążące do czasu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.
- Obowiązek informacyjny w postępowaniach o zamówienie publiczne w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
- w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Ojrzeniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Ojrzeń reprezentowana przez Wójta Gminy Ojrzeń,
- z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@ojrzen.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ojrzeń”;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 10) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO•,
1 1) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
WÓJT
/-/ mgr inż. Artur Delura